Kat, poes gezocht. Leeftijd maakt in principe niet uit.

Gezocht: Kat, poes gezocht. Leeftijd maakt in principe niet uit. Prijs: N.o.t.k.

Hallo,

Graag zou ik een poezenvriendje willen. Ik heb altijd katten gehad.
Geslacht maakt niet uit, het onderstaande wel.

Ik heb alleen twee balkonnetjes dus graag een kat die geen buiten kent, fijn zou het zijn als hij aanhankelijk is maar ook alleen kan zijn, gezond is en het een rustige kat is.
Een gezellige, volwassen (wij mensen weten wat katten nodig hebben, zij weten wat wij nodig hebben), welopgevoede loebas.

Rondom Den Haag zou fijn zijn. Ik kom hem/haar vandaag ophalen met de auto.

Als u nu de kat heeft die precies in het verhaaltje past maar niet rondom DH woont, mail ook, wellicht maak ik er dan een dagje uit van en kom ik hem ophalen in Leeuwarden.

A.s. zondag, 06/02/11, ben ik in de Noordoostpolder....

Groeten
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger