Gezocht een goed tehuis voor mijn kater en poes 13 en 15jaar

Aangeboden: Gezocht een goed tehuis voor mijn kater en poes 13 en 15jaar Prijs: N.o.t.k.

Wegens erg allergie van mijn baby dochter ben ik genoodzaakt mijn 2 katten weg te doen tegen een geringe vergoeding.

De rode is een kater heet Rakker is 13 jaar oud en onwijs lief voor kinderen. Is een echt goedzak vind alles best.
Hij heeft vroeger een operatie gehad aan 1 van zijn oren waardoor er onder zijn oor een extra gehoor is gemaakt.
Hij kan goed binnen en buiten zijn.

De andere is een poes en heet tijger. Zij is wat schuwer maar wel heel lief ook voor kinderen.
Zij is 15 jaar oud en op en top gezond.

Heb van beide een paspoort en ze zijn beide gechipt dus dat moet over gezet worden.

Ze zijn af te halen in Spijkenisse en eventueel ook te brengen als het niet te ver weg is zodat we kunnen zien waar ze terecht komen.

Wie o wie kan ons helpen het gaat om de gezondheid van mij dochter.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Katten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger